Wednesday, October 1, 2008

~ Kasut Nike...

Hari tuh..tak ingat ler bila, aku gi da run fa (RT-Mart) kt area Hsinchu nih..kat ctu ade Nike Outlet, so nk ler gi beli satu kasut nih color hijau mmg lawa sgt tp smpai jer kt kdai Nike tuh kasut tuh dh tak der..huhu frust giler la..tp tak pe maybe i will find one shoe later..jln punya jln dlm kdai Nike tuh tetiba aku tnmpk 1 kasut nih color putih, kt dlm color pink plak tuh..ish lawa lawa..so ape lg aku pn try jerlah..try free jer tak kena byr pn kn..eheheh :)..so dh try2 berkenan le plak..erm,ntah le nk beli ke tak, aku dok pikir jer..kalo tak beli balik bilik nnti aku mesti teringat, so aku pn beli jelah..nilah kasut yg aku ckp kn tuh..


Nike white

Then, semalam aku gi Geant..plan asal dlm kepala aku nih aku nk gi Adidas Outlet kt ctu aku nk beli lagi satu white shoe tp dlm nyer clor hijau plak..ehheeh..tp pikir2 tak pelah aku nk roud2 dlu nnti aku dtg kemudian..pastu faiz ajak masuk dlm Geant, ade sale Nike, Mizuno, Puma, Adidas and mcm2 lagi..pusing2 kat ctu aku ternampak 1 selipar yg mmg menarik perhatian aku..so aku pn try lg, aku nih mmg suka try sbb free tp bila dh berkenan aku beli ler lps try tuh..heheheh..then aku bgtau salesgirl tuh aku akan dtg blk nnti..so aku pn jln sana jln sini, and then aku patah balik pi kt salesgirl bgtau dia aku nk selipar tuh..dh ler ade less,bg aku murah ler..kalo kt Malaysia aku rasa aku mcm tak mampu jer nk pakai kasut Nike tp bila dok kt Taiwan nih smuanyer aku mampu beli except CK, LV dan lain2 yg mmg branded giler2 tuh aku mmg tak mampu nk beli ler..hahahah..anyway, nilah selipar nike yang aku beli semlm..cantik kan..rasa puas hati..ehhehehe


Selipar Nike blue-orange

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...