Thursday, September 30, 2010

Majlis Silaturrahim Aidilfitri TMR&D 2010


Semalam telah diadakan Majlis Silaturrahim Aidilfitri TMR&D 2010...Berkonsepkan Kiosk & Pot Luck dengan tema "Ikhlas Dari Hati"....Majlis bermula pada pukul 12.45 tengah hari & selesai lebih kurang pada pukul 4.30 petang. Cik Miza & En Khairul Rijal telah dilantik untuk menjadi MC pada majlis kali ini....uisshhh ade ke aku jd MC, dah la tak pernah ada experience pun...tapi aku masih ingat lagi pada tahun 2000 aku jadi MC untuk satu majlis lawatan mesra ke Universiti Brunei Darussalam..dah lama la juga, 10 tahun yang lalu...Walau apa pun aku cubalah juga jalankan tugas aku sebagai MC walaupun aku rasa tak best & tak bagus...hahahaha :p ...
Pada majlis semalam, telah diperkenalkan bakal CEO baru, Dr Gopi...diharap beliau dapat memimpin  staff & TMR&D nih seterusnya membawa TMR&D sejajar dengan visi & misinya..Selesai sahaja ucapan daripada HR manager, CEO, & penyampaian hadiah, semua tetamu dijemput menjamu selera...terdapat 11 buah gerai yang menyedaikan pelbagai menu & juga juadah...menu yg menjadi perhatian ialah kambing panggang...aku tak makan pn semua makanan yang disediakan...apa2 pn terima kasih kepada pihak penganjur & terima kasih semua yang terlibat dalam majlis ini..

Credit to Norman Fadhil, Zulfadli & Iza Shahril for the pictures...

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...