Wednesday, February 19, 2014

Klinik Jameaton & Produk Shaklee


Baru-baru nih saya ke Klinik Jameaton kat Seri Kembangan (kat area Pinggiran Putra sebenarnya yang mengadap ke Jusco Equine). Saya ke situ sebab nak dapatkan servis scan, nak scan keadaan baby macam mana sebab dah lama tak scan.  Klinik Jameaton nih terkenal dengan klinik untuk rawatan ibu mengandung dan antara perkhidmatan yang disediakan oleh Klinik Jameaton ialah:-

1. Rawatan Ibu Mengandung
2. Scan Ibu Mengandung - 3D dan 4D
3. Rawatan Sakit Puan
4. Kaunseling Merancang Keluarga
5. Rawatan Pesakit Dewasa
6. Rawatan Pesakit Kanak-Kanak
Saya nih first time ke Klinik Jameaton, so kena la bagi i/c untuk mendaftar. Sementara saya menunggu untuk didaftarkan, saya terperasan 1 sudut kat kaunter daftar Klinik Jameaton tuh….di dalam hati ni “oooohhhh ada produk Shaklee…Ermm menarik ni kalo share dengan anda semua bahawa Klinik Jameaton juga ada produk Shaklee..”….Jadi, saya pun snap gambar untuk dikongsi dengan you all semua di sini.

Cuba anda bayangkan & fikir, Klinik Jameaton pun ada produk Shaklee…ada mealshakes, ESP, dan lain-lain lagi..so anda2 semua di luar sana, sudahkan anda jadikan produk Vitamin Shaklee sebagai supplement/Vitamin harian anda?...Jika belum, hubungi saya untuk dapatkan produk Vitamin Shaklee anda hari ini dengan harga yang berpatutan. Mendaftar jadi ahli shaklee, anda akan mendapat penjimatan sehingga 25%. Apa tunggu lagi....



Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

Miza@Vitamin Shop Miza4u (ID 1000531)

SMS/WhatsApp: 012-4514738
Email: mizaamiza@gmail.com
Blog:
http://admizs81.blogspot.com/
PM:
www.facebook.com/messages/VitaminShopMiza4u/
Area: Putrajaya, Cyberjaya, Seri Kembangan, Dengkil, Puchong, Serdang, Perlis

#KlinikJameaton #ProdukShaklee

Dari Mata Pena Ku;

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...