Thursday, February 5, 2009

Mee Udang Sg. Dua Penang

Baru2 nih gi Penang sbb ade keje kt USM Nibong Tebal...After discussion, aku & kawan berkesempatan lah nak pergi makan Mee Udang kat Sg Dua..tp masalahnye skang nih aku tingin nk mkn mee udang Kuala Sepetang kt Taiping...tak pelah lain kali jelah, kali nih kita try mee udang Sg Dua ler dulu...udang dia kita bleh pilih & timbang mengikut kehendak kita tp kena ingat 100gm udang bersamaan dgn RM7.50..heehehe kena kira gak tuh nk mkn pn..mcm aku, udang jer 250gm...pastu order sotong kangkung lagi, air kelapa lg..so total semuanya aku kena bayar RM28.70..heheh..ok ler kan..korg semua kalo gi Penang tuh gi lah mkn Mee Udang kat Sg Dua (yang nih area sebelah tanjung) & Mee Udang kat Teluk Kumbar (yang nih kat area sblh Pulau)..aku dh try dh dua2, mmg sedap...

1. Udang kertas 2. Udang Galah

Nilah kedai Mee Udang kt Sg Dua

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...