Thursday, February 5, 2009

Night Safari Taiping

After gi mkn Mee Udang kitorg (Aku, sidah and Pizin) gi Night Safari Taiping..ok ler kn gi time office hour heheh..tapi bercinta btul ler nak sampai kat zoo nih..punya ler jauh giler dr sg dua trus gi sana, aku rasa kalo dr Jawi/Bandar Baharu dh dekat skit dh kot..almaklumlah kitorg stay kat Parit Buntar so itulah exit tol yg terdekat pn..nk ikutkan mmg tk puas hati ler tgk binatang time mlm nih sbb tak semua kluar..so lps nih nk kena gi time siang ler jg baru puas hati skit nk tgk smua binatang yg ada kt zoo taiping..enjoy!!

Anyway masa dh kuar dr zoo tu kitorg singgah kedai kat luar zoo nk beli air..tgh aku dok pilih air kn tiba2 pizin dtg letak ular getah kat atas bahu aku...aku x sedar pn ler dia letak pastu dia suh aku tgk ape lg, menjerit sekuat hati ler aku nih huhuhu...aku geli & takut ler dgn ular nih even ular getah..uish sib baik aku tak baling air tin ke ape kt dia..hehehe

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...