Tuesday, July 27, 2010

Yang Terindah - Dakmie

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah


* bila aku dgr je lagu, hati aku jd sayu sgt...nape ntah, menangis teresak2...


3 comments:

  1. suka lagu nie...
    wat mira teringat dekat arwah Min..huhu..

    ReplyDelete
  2. myra: tuh la akak pn lately suka dgr lagu nih...bila dgr lagu nih terus meleleh2 air mata ni keluar, teresak2 menangis...akak pn tak fhm kenapa org nk dengki dgn akak...sungguh akak tak faham...rasa sakit dihati nih blm ade ubatnya, semakin hari semakin terluka tp semakin hari semakin mencari penawar yg terbaik....doakan kebahagiaan akak ye myra...

    akak tau lagu nih mmg akan mengingatkn myra pd arwah...apa2 pn tabahlah menghadapi segalanya...

    ReplyDelete
  3. akak.., mira akan doakan kebahagiaan akak..biasala kan manusia nie..xpenah puas..dengki apa semua tu..ntah apa la yang diorg fkir..hmm..

    mmg pun lagu nie wat mira ingt arwah..dulu selalu tiap2 petang mean n myra layan crita adamaya..lagu nie la kan..pastu kitorg trus suka..akak..mira rindu min..nk jumpa min..bila mira igt min, mesti mira igt adib..kedua2nya special sgt di hti mira..

    ReplyDelete