Thursday, December 9, 2010

Bisnes dah maju TAPI...

Dalam hujung September hari tu aku ke Kuantan bersama en.pakwe & kawan-kawan yang lain...apa yang menariknya?? Kitorg keje makan je kat sana...lepas tea break, solat & dinner, kitorg ke Giant Kuantan..masa berjalan keluar tu ermmm, tetiba husband kawan aku, si zam ni pun cakap kt aku, "Bisnes dah maju, dah terkenal serata dunia tapi boleh pakai van yang macam ni...." sambil dia tunjuk van KFC kat aku...aku pun punya la gelak besar masa tuh sebab ayat dia yang lawak tu..tapi betul la kan, bisnes dorg memang dah maju pun tapi kan takkan la dorg tak ada duit nak pasang cermin belakang van ni...ada ke patut tampal dengan plastik je.....ish ish ish...

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...