Friday, April 15, 2011

Jumpa Chef

Entry kali psl ape ek nak tulis...ermmm blurr jap...almaklumlah dh lama bebenor aku tak update & tak menulis kat blog ni..aku banyak menulis kat facebook note je...oh ye, baru aku teringat...2 hari lps aku jumpa dgn seseorg yang agak dikenali ramai jg skang ni...korang nak tau sape? aku jumpa chef khairi..inilah chef khairi yg namanya semakin hari semakin dikenali ramai...

Best borak dgn dia, very friendly...bila discuss dgn dia pn, byk betul idea dia...byk pengalaman & knowledge..so korang nak tau tak apa yg kitorg discuss? ermmm, yang tu kena tunggu la...NEXT...tak boleh bgtau skang ni, nanti dah tak surprise dah hehehe ;)

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...