Thursday, April 28, 2011

Kehilangan.....

Pd hari Isnin 25hb April 2011 jam 8.00 mlm maka kembalilah seorg hamba Allah ke rahmatullah..Seorg yang amat disegani, dihormati, dikagumi...kehilangannya amat dirasai & sukar dicari ganti...Dia ialah Allahyarham Dr Abdul Fatah Awang Mat...
Pd aku dia bkn saja seorg bos yg baik tp dia umpama seorg ayah & jg sahabat yg baik....segala masalah stafnya (staf lbh drp 300org) didengari dgn baik & dia akan cuba memberi nasihat, pendapat & penyelesaian..tidak pernah merungut bila mendengar masalah staf, tak kiralah masalah kerja atau pn masalah peribadi...ceritalah segalanya pada dia pasti dia akan mendengar dgn baik...


Apa yg paling aku terasa ialah setiap kali result KPI keluar, dialah org pertama yg akan contact aku tanya psl result samada puas hati atau pn tak...itulah bos aku, itulah sahabat baik aku....apa yg tinggal kini cuma secebis kenangan yg tak kan dilupakan sampai bila-bila...kenangan yg amat bernilai & bermakna...bukan aku je tp kwn2 aku jg..Marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah, moga rohnya dicucuri rahmat & ditempat dikalangan org-org yg beriman...aminnn....


No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...