Tuesday, May 31, 2011

Selamat bercuti Sekolah



Hi All...apa aktiviti korang semua sepanjang cuti sekolah ni yg dah start sejak sabtu lepas 29hb? Utk yg dh ada anak bersekolah for sure korang dah ada plan kan nak buat apa selama 2 minggu ni tp utk org bujang mcm aku ni...ermm just buat hal sendiri le hehehe :) 
Actually aku baru je balik dr bercuti kat Pulau Tioman bersama geng2 ofis aku...yg dh kawin tuh mmg bawa family termasuk anak2 sekali..best la jg masa kat sana, byk aktiviti yg kitorg buat ;) nnti aku upload gambar ok..nak kena edit gambar dulu dan tunggu kawan2 aku upload ke dalam sistem.so kpd korang semua selamat bercuti, plan la betul2 aktiviti...sure best cuti korang ;) oklah korang, aku nak balik keje dah ni...hari ni lemau je kat ofis, semalam sampai dr Tioman pukul 11mlm..So utk korang semua

HaPPy
ScHooL HoLiDaY...!!!


No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...