Thursday, June 16, 2011

Bz...Bz...Bz...

Hi All...dah lama tak menulis kat sini..terlalu bz sgt...nk upload gambar bercuti kat Tioman pn tak sempat...tapi hari ni alhamdulillah mcm free skit la tp masih lagi ada urusan lain...Nasib baik keje sekolah aku dah siap....nanati aku share kat sini pasal keje sekolah yang aku kena buat tu ok...korang bayangkanlah dalam 2, 3 minggu nih aku asyik bz ke sana sini settlekan apa yang patut psl kereta...psl KERETA??? jeng jeng jeng....korang tunggu jelah yer, nanti dah settle semua aku akan cerita kat sini...memang memenatkan asyik ulang-alik ke KL, Cheras & jg Bangi...ooohh yer termasuklah ke Seri Kembangan & Shah Alam...bukan takat badan je yang penat, duit pun agak memenatkan bila minyak kereta mengalir umpama air....huhuhu ;( ;( Selain itu, aku jg tgh bz dgn PROJEK BISKUT RAYA yang akan dilancarkan bermula malam ini...Alhamdulillah sample semua dah ready & sticker untuk bekas biskut raya jg dah aku siapkan...cuma flyers jelah belum buat apa2 lagi & lepas nak kena buat marketing & promotion le....Ermmm, harap semuanya berjalan dengan lancar seperti yang dirancangkan. Oklah nanti aku tulis lagi kat sini yer...Nanti dah free skit aku upload gambar bercuti di Pulau Tioman...Oh ye, gambar aku ke Taiwan pada Feb hari tuh pn aku belum share lagi kat sini kan...Ok2, nanti aku share ye...sabar ye u alls....


No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...