Tuesday, October 14, 2014

Miza & Produk Shaklee




Saya bukan sahaja nak mempromosikan produk shaklee kepada anda...tetapi sebagai pengguna produk shaklee saya juga memang IKHLAS NAK BERKONGSI dengan anda PENGALAMAN saya selama saya menggunakan produk shaklee :) Memang Perkongsian dari hati yang ikhlas :)

Produk yang sangat berkesan dengan harga yang berpatutan. Tidak pernah mengecewakan saya & saya sangat yakin dengan produk shaklee. Dari sebelum mengandung, sampailah anak sekarang sudah berusia 7 bulan, saya masih lagi mengamalkan produk shaklee sebagai vitamin harian saya. Memang saya sangat berpuas hati :)

Jangan takut untuk mencuba kerana selagi anda belum mencuba selagi itulah anda belum tahu hasil & kesannya. Ramai yang dah rasai kesannya sendiri. Anda bila lagi?

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:


Miza@Vitamin Shop Miza4u (ID 1000531)

SMS/WhatsApp: 012-4514738
Email: mizaamiza@gmail.com
Blog: http://admizs81.blogspot.com/
PM: www.facebook.com/messages/VitaminShopMiza4u/
Area: Putrajaya, Cyberjaya, Seri Kembangan, Dengkil, Puchong, Serdang, Perlis


Dari Mata Pena Ku;

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...