Sunday, June 28, 2015

Kebab Halal di Hong Kong

Tadi tengah mengemas barang2 terjumpalah tisu. "Alaaa jumpa tisu pun nak cerita kat sini juga ke"...mesti kat hati korang berbisik mcm tu kan...hehehe...yang pasti ianya bkn tisu biasa tapi tisu yang penuh dgn alamat. Back in 2013...jeng jeng jeng...oohhh ok kalo tak salah saya ada travel ke Hong Kong....sorang2 plak masa tu. Travel ke sana pun sebab kena attend conference EDSSC kat Poly-U Hong Kong. 


Masa tu memang tak tau nak cari makanan halal kt mana sebab 1st time pergi Hong Kong. So tanya laa kawan saya ni yang boleh dikatakan dh agak familiar dgn Hong Kong. Dia suruh saya cari Ebeneezer, katanya ada kebab halal.  Cari punya cari, masuk jalan sana masuk jalan sini...rupanya Ebeneezer ni depan hotel saya jer. Mcm2 menu ada...tapi saya order kebab kambing...fuhhhh memang sedappp yang terangkat.





So sesiapa yg ke sana boleh cari Ebeneezer ni. kat tisu atas tu ada alamat Ebeneezer, boleh laa korang cari nanti. Takpun nak lagi mudah, masuk je website...mudah kan...Ok2, nak tido dah...dah lewat....nanti saya #throwback gambar2 masa saya Travel ke Hong Kong..tak janji bila...hehehe :)



Dari Mata Pena Ku; 

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...