Friday, November 20, 2015

Set Pinggan Mangkuk dari Langkawi

Assalamualaikum korang...

Ermm, dah lama kan saya tak update blog. Maklumlah busy dengan baby dan juga hal-hal lain..Oh ye, saya ada buat 1 bisnes ni...Korang nak tahu tak ape? Agak-agak tajuk posting  tu boleh bagitau korang something tak. Apa yang saya buat ni memang berkaitan dengan tajuk posting "Set Pinggan Mangkuk dari Langkawi".

Sekarang ni saya berjinak-jinak dengan menjual Set Pinggan Mangkuk dari Langkawi secara online. Idea menjual Set Pinggan Mangkuk dari Langkawi ni datangnya daripada husband saya sendiri. Memang suatu benda yang saya sendiri pun tak pernah terfikir dan tak pernah pun terlintas difikiran. Kalo saya pernah terfikir kan, rasanya dah lama dah saya buat bisnes online Set Pinggan Mangkuk dari Langkawi.

Selalunya kita ni orang-orang perempuan kalo pergi Langkawi mesti tak lepas daripada nak shopping Set Pinggan Mangkuk kan. Kadang-kadang tu sanggup buat pelan last minute ke Langkawi semata-mata untuk membeli Set Pinggan Mangkuk sahaja. So sekarang ni korang tak perlu lagi nak buat pelan last minute sebab saya ada menjual Set Pinggan Mangkuk dari Langkawi secara online. Harga pula tak ada la mahal sangat, rasanya mampu milik sebab saya ada juga buat survey kat google, ada yang jual pada nilai yang terlalu tinggi untuk 1 set. Ok ni saya uploadkan gambar-gambar Set Pinggan Mangkuk dari Langkawi. Berminat nak beli, korang boleh message atau whatsapp saya di 012-4514738 (Miza). 























Happy Shopping ye semua!

Dari Mata Pena Ku;
  

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...