Tuesday, May 5, 2009

Autoshow @ 03 May 2009


Baru-baru nih kat Kangar, pada 03 May 2009 ada program Pelancaran Hari Belia Kebangsaan yang diadakan di Stadium Utama Kangar Perlis. Majlis ini telah dirasmikan oleh Menteri Kementerian Belia & Sukan. Aku tak dapat join majlis nih dari pagi sebab aku masih di Kelantan bersama Family aku..aku smpai kat umah pun dah petang dalam pkl 5.30ptg, so aku dapat tengok autoshow jelah tapi autoshow pun dah nak habis juga masa tu..autoshow tu dikendalikan oleh adik ipar aku yg merupakan org kuat untuk autoshow ni bersama-sama dengan adik aku & kwn2 dorg..Cuma nih jelah gambar yang dapat aku snap pada petang tuh..enjoy..

1 comment: