Sunday, May 10, 2009

~Ciri-Ciri Orang Yang dilahirkan Dlm Bulan May~

Ciri-ciri org yg dilahirkan dlm bulan 5 nih aku amik dari Kajian 25 Tahun Dato' Dr Haji Mohd Fadzilah Kamsah..kenapa ake letak bulan May??Sebabnye aku dilahirkan dlm Bulan May..So ada jg ciri2 yg sama dgn diri aku..

- Keras hati dan degil
- Semangat dan bermotivasi tinggi
- Pandai menarik hati orang lain dan menarik perhatian
- Berfikiran tajam
- Mudah marah apabila tidak dikawal
- Perasaan yang amat mendalam
- Cantik dari segi fizikal dan mental
- Tidak perlu dimotivasikan
- Tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain
- Mudah dipujuk
- Bersikap sistematik (otak kiri)
- Suka berangan
- Kuat daya firasat(memahami apa yang terlintas dihati orang lain tanpa diberitahu)
- Bahagian telinga dan leher mudah diserang penyakit
- Daya khayalan yang tinggi
- Berfikiran tajam
- Pandai berdebat
- Bentuk fizikal yang baik dan menarik
- Kelemahan sistem pernafasan
- Suka sastera, seni dan muzik serta melancong
- Tidak berapa suka duduk dirumah
- Tak mempunyai ramai anak
- Tak boleh duduk diam
- Rajin dan bersemangat tinggi
- Agak boros

Boros...??hehehe :) aku nih mmg boros skit la..bersemanagt tinggi tuh mmg lah,aku rasa smua org pn mcm tuh jg kn..tp aku nih cita2 tinggi melangit..

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...