Friday, February 5, 2010

Show House


Hari tu aku & kwn2 keluar pergi tgk show house kt area Seri Kembangan..kitorg gi tgk Paragon 202..actually aku suka la dgn rumah ni, ade 4bilik (1 kt bwh & 3 lg kt atas)..tinggal corner lot je yg masih kosong, huhu rasa mcm nk booking je sbb aku suka rumah corner lot..koya jap hehe :) ermm, tp ntah le bila aku nk dpt beli paragon ni..tanya harga corner lot tu dlm RM4++,+++.00...dasat tu harga dia..mampukah aku utk memiliki rumah dgn harga yg mcm tuh & dgn gaji aku yg mcm nih..
ish ish ish, ntah la...buat masa nih aku hanya mampu berangan jelah dulu..moga2 angan2 kan jd kenyataan...amin!!

1 comment:

  1. Salam..selamat menjadi warga Putra Permai..sertai forum komuniti Bandar Putra Permai di www.putrapermai.net dan dapatkan info terkini kawasan perumahan anda

    ReplyDelete

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...