Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan 2011 & Selamat Berpuasa

Sempena Ramadhan yang bakal tiba..Saya ingin memohon ribuan kemaafan kepada semua kenalan di atas segala kekhilafan..Moga Ramadhan kali ini dapat dilaksanakan dengan sempurna dan diberkati oleh Nya..Insya-allah..Selamat Berpuasa rakan-rakan, kenalan, sahabat handai, kaum keluarga :)

 Oh ye u alls...tetiba pulak aku terlintas nak share antara mesej/SMS yang aku terima daripada kawan-kawan aku sempena Ramadhan & puasa yang bermula esok hari. Ini antara message yang aku dapat:-

Jangan lupa setting NIAT, Upgrade IMAN, Download SABAR, Upload USAHA, Delete DOSA, Update DOA supaya dapatlah Redeem PAHALA banyak-banyak! Selamat Menyambut Ramadhan & Selamat Berpuasa..

Peluklah RAMADHAN ini seerat mungkin, kerana tiba masanya kita terpaksa melepaskannya...andai RAMADHAN ini yang terakhir, semoga ia yang terbaik disisi-NYA. Salam Ramadhan Al-Mubarak..

Naik Bas ke Kuala Linggi, Singgah Sebentar ke rumah En Musa
Nak ucap Selamat Hari Raya, raya lambat lagi..Ucap dulu Selamat Berpuasa!
Selamat Berpuasa..

Let's Welcome the beginning of Ramadhan with pure devotion to ALLAH and his highest blessings for us. Salam Ramadhan Al-Mubarak..

Selamat berpuasa & solat terawih..Di harap di bulan Ramadhan ini kita beroleh keberkatan dari Allah swt..Bersama-samalah kita memperbanyakkan amalan..

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...