Saturday, September 27, 2014

Jamu Wanita




Orang perempuan atau Wanita yang sudah berkahwin dan melahirkan anak terutamanya memang memerlukan JAMU. Bukan saya nak kata yang masih belum berkahwin atau muda remaja tu tak perlukan JAMU, memang perlu juga untuk kesihatan dalaman dan juga luaran. Tetapi yang sudah berkahwin dan melahirkan anak amat memerlukan JAMU kerana mereka nak tambat hati si suami dan nak membuatkan suami makin bertambah sayang.

Wanita di luar sana, apa JAMU pilihan anda? Saya semasa belasan tahun memang dah amalkan memakan JAMU..Masih ingat lagi masa tu saya ambil Pil Chitari – Ramping Cantik Chitari. Memang popular Pil Chitari masa tuh sebab selalu keluar iklan di Radio Era. Lagunya macam ni:

“Pil Chitari, Pil Chitari…ubat khusus wanita..sihat tubuh badan….”

Itu jerlah yang saya ingat pun..Kemudian, saya ambil Jamu untuk Remaja dan Jamu Perawatan Wanita dari Mustika Ratu. Dan banyak lagilah jamu-jamu yang saya makan.

Cuma selepas berkahwin saya memang kurang mengamalkan jamu, Saya hanya menggunakan pembersih wanita untuk menjaga bahagian sulit saya. Tapi selepas melahirkan anak, hanya 1 nih yang saya selalu ambil dan amalkan. Dan hasilnya, suami saya asyik memuji dan terus memuji. Suami saya siap cakap “itu yang abang sayang sangat tuh kat cayang”…rasa macam terbang di awangan bila suami saya puji macam tuh. Sungguh tak sangka kesannya sangat HEBAT dan TERBUKTI BERKESAN malah SELAMAT.

Anda bila lagi nak CUBA? HASILNYA sangat memuaskan hati dan yang pasti saya happy dan suami saya juga happy.

#JamuWanita
#VitaminUntukWanita
#MemikatSuami

Anda NAK TAHU apa yang "hanya 1 nih" saya maksudkan? Anda boleh hubungi saya 012-451 4738 atau email saya di mizaamiza@gmail.com

Dari Mata Pena Ku;

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...