Monday, March 16, 2009

Demam ke tak??

Hari ni aku rasa mcm nk demam...badan pnas, pastu batuk2 skit..hidung kdg2 tak selesa..tp aku msh lg keje cuma ada rasa tak larat le jg..tak bersemangat pn ye jg..entah le aku ni demam ke tak..kalo demam senang nk gi klinik check & ambil MC, bleh le rehat kt umah..ape2 pn tgklah perkembangan esk mcm mana samada demam atau pn tak..anyway today aku minum air kosong byk sgt2, hopefully slps nih aku akan terus minum air kosong byk2 sbb aku nih jenis yg tak suka minum air kosong byk2,lbh suka minum air manis..hehe :)

#update 17/03/09
So perkembangan aku hari ok dr semalam..ada semangat & segar utk bekerja..

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...