Thursday, September 3, 2009

Taiwan: Cycling @ Nanliao


Ahad 30/08/2009 - Thomas & Dr Wang bawa kitorg (aku, pizin, mandy & faiz) gi cycling kat Nanliao..Seperti biasa, anak2 Thomas (Tim & Jackie) pn join jg sbb dorg mmg suka sgt cycling..Dorg mmg bawa basikal dorg sendiri ler, kitorg jelah yg sewa...Oh ye basikal yg kitorg naik tuh kitorg sewa NTD150 jerk & boleh pilih basikal yg mana kita nk...Ni adalah kali kedua bg aku tp first time utk pizin..hari nih aku target nk hbskn 40km (pergi & balik)...penat sgt2 mengayuh, dh la pg td kitorg (aku, pizin & faiz) join Thomas & Dr Wang main badminton...puasa2 pn semangat jerk kitorg nih buat aktiviti...kitorg start cycling pkl 5pm, so smpai blk kt kedai basikal yg kitorg sewa tuh dlm pkl 7.15pm...punyalah cpt kitorg mengayuh..sampai ke hari ni masih lg terasa sakit kat peha & jg kaki...so aku dptlah hbskan 40km, pizin pn sama jg...kitorg enjoy sgt2 tgk sunset dan jg scenery...After hbs cycling, kitorg gi dinner kt seafood restaurant..

Ni basikal Dr Wang...dia bawa basikal sendiri..

2 comments:

  1. i want the bicycle similar like his....where i can get it ye?

    ReplyDelete
  2. itu la aku pn x tau kt mana hang bleh dpt..basikal tuh comeyy jer sidah..

    ReplyDelete

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...