Wednesday, November 25, 2009

Balik Kampung...


Salam All...
Rasanya dh lama tak update blog sbb busy siapkan design work and EM simulation..Alhamdulillah finally aku dh siapkan semua EM simulation sebelum bercuti balik kampung. Now, aku dah ada kat kampung pun. Semalam aku bertolak balik lebih kurang dlm pukul 6.15 pm dari ofis. Dlm pukul 12.15 malam aku pun selamat sampai kat rumah mak ayah ku di Kangar Perlis, itu pun aku dah berhenti 3 kali untuk ke toilet dan juga isi minyak kereta. Oklah nanti kalo ada idea nak menulis aku akan update blog ni lagi ye...

(ps: gambar di atas tu hanyalah gambar hiasan semata-mata)

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...