Sunday, November 15, 2009

RiNDu...oh RiNDu....




Rindu bertamu lagi di dalam hati...
Sukarnya utk dimengertikan & diungkapkan..
Sering rindu datang tanpa diundang
Sering pula hati dipersalahkan apabila rindu begitu mendera..
Arrrgghhh rindunya aku...
Wahai laut...bawalah rindu itu jauh-jauh ke dasarmu..
Aku lebih rela membiarkan rindu itu berlalu pergi...



Actually, aku tgh baca novel "Biar Rindu Berlalu" oleh Sharifah Abu Salem...dah lama rasanya aku biarkan novel tuh kt rak je..ntah bila nk dihabiskan, baru chapter 29..so, disebabkan hari ni aku tak ada buat apa so aku pn layan la kejap novel ni..hopefully aku dpt la hbskn novel nih secepat mungkin sbb ada byk lagi novel yg aku blm habis baca..itulah terlampau busy sgt kn dgn keje..

"Kerinduan...ia indah, ia resah. Ia melukakan, ia juga membahagiakan.."


No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...