Monday, November 16, 2009

ReUnioN..


Salam Kepada kengkwn BAKA yg baca blog ni,

Kitorg dh plan nk buat reunion pd hari raya haji nih tp di atas sebab2 yg tak dpt dielakkan reunion tersebut tpaksa ditangguhkan ke 1 tarikh yg lain...Mat ada hantar message kt aku, minta aku inform kat korg semua. So aku dh send message kt dlm facebook dan ada jg yg aku hntr message kt hp. Mat kata lg nk buat reunion nih kena plan btul2 la, tak bleh nk main terjah mcm tu. Segala kesulitan amatlah dikesali..kalo ada reunion nih dptlah kita bkumpul ramai2 kn, mungkin ada yg dh 10thn tak jumpa kn..dptlah mengeratkn silaturrahim antara kita. Kalo tak salah aku kita semua nih dh 15thn dh berkwn kn, uissshhh 1 tempoh yg mmg aku sndiri pn tak sangka..

Tp kpd kengkwn yg mmg ada balik beraya kt Perlis, hrp dptlah inform kt kengkwn yg ada kt Perlis mana tau kot2 kita bleh jmpa & lepak2 minum kat tepi pantai...heheheh :) Oh ye, sblm aku lupa...Potek panggil mkn kenduri dia 6/12 kt rumah dia kt Beseri. Sape2 yg ada masa free tuh boleh lah pi makan kenduri umah dia & sampaikan salam aku pd dia. Aku tak dpt nk pi kenduri potek sbb aku nk ke singapore....Oklah ye :)


No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...