Saturday, January 23, 2010

EMO!! :( ..



EMO??? ye, EMO...itulah yg dpt aku gambarkan tentang diri aku buat masa ni..Dr semalam sampailah ke hari ni, aku emo je...nape ntah, siap menangis2 lg...dh lama tak mcm ni..ermm, org tu jauh le plak..kdg2 tu ada rasa risau jg kt dia..ermm, ape yang berlaku sebenarnya kt dlm hati aku ni ye...jiwa kacau ke??? tertanya-tanya jg kt hati ni, agak2 dia ada rasa mcm ni jg tak..atau aku je yang rasa mcm ni..ermm, susah la nk ckp bila hati dh berkait dgn perasaan ni..arrrgghhhh tolong la aku!!!


"Hatimu terisi kini?
Saban malam tidur ditemani kekasih hati
Biar pun riak wajah tidak ku tatapi
Tapi...
Rindu tetap terpatri dihati...."


No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...