Saturday, January 23, 2010

Visit Sepupu..


Hari ni tak da plan nak keluar ke mana dgn kwn2...Lps settle kemas umah pg td, aku sambung tgk Winter Sonata lg..Baru tgk sampai episode 5, ada lg 15 episode nk dihabiskan..sambil2 tgk Winter Sonata tu, aku update blog dan masuk facebook..baru teringat kak ani ada hantar message kt facebook smlm suruh pergi rumah dia sbb Ngah dh nk blk kampung, lagipun kak nor, dila & farah pn dh plan nk ke sana jg..So aku decide nk ke rumah kak ani after solat asar..Before aku keluar tu aku google maps nk ke umah kak ani mcm mana so tak ada la sesat jalan & nak call dorg byk kali. On the way ke rumah kak ani tu, aku layan hot fm..sememangnya aku suka dgr hot fm pn..ermm, alamakkkk lagu semua mmg standard layan perasaan habis tuh weyyyy....lagu plak masa aku zaman2 sekolah menengah plak tu..dh le tgh emo, lagilah melayan perasaan bila dgr lagu2 kt hot fm tu..Dlm pkl 6 lbh aku pn sampailah kt umah kak ani & abg mi kt Bukit Permai, lambat sampai sbb hujan & jalan jem (lori terbalik plak)...Biasalah MRR2 tu kn mmg terkenal dgn jem..Fuhhhhh, boleh view KL tu beb dr Bukit Permai (excited skit sbb aku baru tau)...sebelum ni yang aku tau boleh view KL pn Bukit Belacan je. Ermm, lps nih boleh la gi lepak kt situ sambil2 shoot gambar night view KL. Lps makan (siap 2 round lg mkn) & borak2, dlm pkl 9 mcm tu aku pn drive home..so tired but i'm still want to continue watching Winter Sonata..

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...