Monday, November 1, 2010

Asmara - Slot Lestary TV3


Asmara -  Terjerat dalam Perjanjian Nyawa....Itulah drama yang tengah ditayangkan di TV3 Slot Lestary pada setiap hari Selasa pukul 9 malam. Sekarang ni baru masuk episod 8. Aku start follow cerita ni masa episod ke 4. Then aku layan cerita ni kat www.tonton.com.my untuk tengok balik start dari episod 1. Aku dah jatuh cinta le plak dengan cerita Asmara ni...Sebelum ni aku memang fanatik dengan Nur Kasih tapi selepas Nur Kasih habis aku dah tak follow mana-mana drama lagi sebab tak ada yang boleh membuatkan aku rasa tertungu-tunggu cerita dia..Tapi dengan Asamara nih aku rasa mcm nak tunggu dari minggu ke minggu tuh memang rasa mcm lambat sangat...tak sabar nak tau cerita berikutnya mcm mana....Walaupun ada yang kata boleh agak ceritanya mcm mana tapi pada aku watak Asmara dan Zalia tuh memang menarik perhatian aku...Watak Asmara membuatkan aku rasa kesian sangat dengan dia manakala watak Zalia pulak membuatkan aku jadi geram & bengang...Tahniah kepada Faizah Elai kerana berjaya menjiwai watak Zalia..So esok jangan lupa nantikan episod seterusnya daripada Asmara....

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...