Monday, November 8, 2010

Busy...Conference

Hari ni sibuk dengan urusan nk ke PD....print out everything yg berkaitan dgn conference & jg surat kelulusan bertugas di luar kawasan....dh lama aku tak join mana2 conference, last kat Singapore APMC 2009. So conference akan start esok 9hb hingga 11hb..aku akan present esok dlm sessi pukul 2.30ptg. Lega rasanya dapat present awal, kalo present last day ermmm, tak senang duduk la dibuatnya....so alang-alang ke PD dapatlah aku rehatkan diri & minda aku dr segala mcm masalah sebelum ini...so oklah korang, nnti aku upload gambar aku kat sana itu pun if ada kesempatan la...

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...