Sunday, November 14, 2010

Port Dickson Part 2

Hari Selasa (9/11) barulah start conference...aku kena present dalam session after 2.30ptg...Session pagi orang tak ramai sangat maybe ada yang masih belum sampai lagi...tapi bila petang ramai pulak orang yang hadir...aku adalah presenter terakhir untuk petang tu bagi Room 2..punya la berdebar-debar, masa present tu macam tersangkut-sangkut je aku bercakap...Oh ye lupa nak cakap, conference tuh kat Tiara Beach Resort PD..Ermmm, pasal Tiara Beach Resort ni...aku tak berapa suka sangat la, kira berbaloi la tido kat TLWC tapi hari ni kitorg dah check-out dah...just stay for 1 Night only...

Lepas habis conference, aku dan pizin bergegas ke TM Resort kat Teluk Kemang untuk check-in..kitorg dapat half price for staff...Ok la juga price, tempat & bilik...memang kitorg berpuas hati..Actually TM Resort nih berkonsepkan apartment 2 bilik, memang ok :) ada swimming pool lagi..so boleh la tengok gambar kat bawah ni..
Selepas rehat & mandi, kitorg decide keluar jalan-jalan kat tepi pantai belakang TM Resort ni je...ramai juga orang kat sini..teringin nak naik banana boat tapi kitorg tak bawa pun baju basahan...just jalan-jalan & ambil gambar...kebetulan masa kitorg kat tepi pantai dah nak sunset so aku pun capture la gambar sebelum matahari terbenam sebab masa matahari terbenam tuh kitorg tengah jalan-jalan kat tempat jual baju...
Lepas jalan-jalan kat tempat jual-jual baju (pizin shoping baju) tu kitorg pun keluar makan kat Restoran Mutiara yang telah dicadangkan oleh madun...order seafood (ikan siakap 3 rasa, sotong bakar, udang masak petai, sayur kailan ikan masin) malam tu....then after makan terus balik apartment sebab aku rushing nak tengok cerita Asamara...Walaupun sibuk conference, Asmara tetap kena tengok juga hehehe :) tak sabar tunggu episod akan datang..lepas habis asmara, borak jap dengan pizin then online jap then en.pakwe (rinndduuu beb)...then tetido di depan labtop as usual...

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...