Wednesday, June 18, 2014

Blog Berwajah Baru

Assalamualaikum.

Ok hari ni saya nak cerita pasal blog saya yang berwajah baru. Kalau dulu layout lama dan design nya nampak macam suram je kan so 2 hari lepas datang rajin saya, saya tukarlah ke layout dan design yang lebih segar saya rasa..yang lebih ceria dan juga tak suram.


Kalau dilihat daripada gambar, mungkin nampak biasa jer kot tapi saya rasa warna biru tuh lebih membuatkan saya rasa fresh dan tenang :) hehehe...terima kasih kepada korang semua yang sudi follow blog nih, yang sudi membaca penulisan saya di dalam blog nih...ermm macam ramai jer kan yang follow dan baca hehehe :)


Dari Mata Pena Ku;

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...