Tuesday, June 17, 2014

Menyusu dengan Set Penyusuan Bajet Shaklee

Memang tidak dapat dinafikan bahawa kekerapan menyusu akan membuatkan lebih banyak susu terhasil. Dengan bantuan Set Penyusuan Bajet Shaklee lagilah banyak susu dapat dihasilkan. Tetapi ada juga ibu-ibu yang memerlukan sedikit bantuan untuk menghasilkan susu yang banyak untuk menyusu seperti saya. Bertuahnya ibu-ibu yang secara semulajadinya mempunyai susu yang banyak untuk menyusu anak.

Untuk ibu-ibu yang memerlukan bantuan atau sokongan untuk menghasilkan susu yang banyak bagi menyusu anak anda, mungkin Set Penyusuan Bajet Shaklee dapat membantu. Secara amnya, Set Penyusuan Bajet Shaklee mengandungi Alfalfa Complex dan ESP (Energising Soy Protein). Jom kita lihat fungsi setiap satunya di dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee.


Alfalfa Complex

Di dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee, Alfalfa Complex membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan dapat memperbanyakkan susu. Alfalfa juga membantu dalam menyelesaikan masalah wanita seperti keputihan selain merapatkan keintiman (bertindak sebagai kacip Fatimah). Selain itu, ibu-ibu yang mengambil Alfalfa Complex dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee ini juga akan jadi lebih lawas. Ianya membantu mengurangkan angin dalam badan dan juga membantu mengurangkan berat badan.


Energizing Soy Protein (ESP)

Di dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee, Energizing Soy Protein atau lebih dikenali sebagai ESP memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu ibu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu dan membantu kawal paras kolesterol serta memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama.

ESP dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee ini sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu. Sebab itulah betapa pentingnya menyusu anak kerana ibu dapat memberikan pelbagai mineral, zat dan vitamin secara terus kepada anak.

Selain itu, ESP dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee juga dapat memekatkan susu ibu. Apa bezanya soya Shaklee dengan soya lain yang terdapat di pasaran? Soya Shaklee ada non GMO soy iaitu soya yang dibasuh bukan menggunakan alcohol dan diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi.


Produk-produk di dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee ini sesuai untuk ibu-ibu yang tiada masalah penyusuan anak. Tujuan utamanya Set Penyusuan Bajet Shaklee adalah untuk menghasilkan kuantiti susu yang lebih banyak dan pekat. Namun, jangan lupa konsep supply dan demand. Payudara perlu dikosongkan selalu untuk menghasilkan susu dengan lebih kerap dan banyak. Perlu diingat juga:-
~ Minum air lebih banyak daripada biasa (2-3L)
~ Pam setiap 2-3jam. Lebih kerap sesi perahan susu, lebih banyak susu ibu dapat dihasilkan.
~ Usaha, doa dan tawakal kepada Allah
~ Tidak stress dan tidak tertekan
~
Berfikiran positif sangat penting di dalam penghasilan susu ibu

Jika anda menghadapi masalah di dalam penghasilan susu ibu seperti anda merasa terlalu letih, stress, susu merudum sewaktu datang haid atau relactation, selain Set Penyusuan Bajet Shaklee anda boleh mencuba Set Penyusuan Optimum Shaklee.
Anda berminat nak dapatkan Set Penyusuan Bajet Shaklee? Sekiranya berminat, Anda boleh hubungi saya. Kepada yang telah mencuba Set Penyusuan Bajet Shaklee, anda boleh kongsi dengan saya kesannya.

Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

Miza@Vitamin Shop Miza4u (ID 1000531)

Call/SMS/WhatsApp: 012-4514738
Email: mizaamiza@gmail.com
Blog:
http://admizs81.blogspot.com/
PM:
www.facebook.com/messages/VitaminShopMiza4u/


#SetMenyusu #SetPenyusuanBajetShaklee #AlfalfadanESP


Dari Mata Pena Ku;

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...