Saturday, January 9, 2016

Pampers Murah di Aneka Kangar

Assalamualaikum. Dah lama kita tak bercerita kan..ok kali ni saya nak kongsi dengan pembaca blog saya semua pasal harga Pampers Murah..Kawan-kawan yang ada anak kecik tu mesti sebahagian daripada belanja bulanan tu adalah pampers anak kan. Ok mai sini saya nak bagitau kat mana nak beli pampers murah. Mungkin ramai yang dah tahu. Untuk sesiapa yang belum tahu lagi, setiap hari Jumaat hingga Ahad setiap minggu ANEKA KANGAR buat offer barang-barang tertentu termasuk pampers. Tapi kena ada A kad, baru boleh dapat harga offer tu.Kalo tak ada A kad, memang takkan dapat harga offer walaupun pi beli barang pada hari Jumaat hingga Ahad. Alaaa buat laa A kad tu, tak mahal mana pun dan tak rugi pun ada A kad ni sebab boleh jimatkan duit kita. 


Untuk pampers baby, boleh dikatakan saya jimat banyak juga laa..Sejak beli kat Aneka, saya cuma belanja RM100 sebulan untuk pampers baby saya. Mungkin sebab saya guna pampers Drypers Classic sebab Drypers Classic murah laa sikit daripada pampers Drypers yang lain. Tapi pampers lain pun ada offer juga. Drypers Classic ni harga biasa RM27.90, harga offer RM24.90. So murah RM3 daripada harga biasa. Manakala Drypers Classic Pants harga biasa RM28.90, harga offer RM27.90. So saya pun beli siap-siap banyak-banyak, kiranya budget untuk sebulan laa.

Siapa yang ada mak atau ayah yang terlantar sakit, pampers dewasa pun ada offer juga. Untuk Pampers Teana harga biasa RM17.90, harga offer RM15.90. So murah RM2 daripada harga biasa. Kalo beli kat Farmasi Mei Mei kt Taman Kemajuan tu harganya RM19.50 kalo tak salah.

Oh ye lagi satu, untuk pengguna softlan boleh laa beli softlan kat Aneka juga sebab boleh dikatakan agak murah laa juga. Last week saya pergi Aneka, harga offer RM4.99 untuk pack 1.8L. Biasanya harga offer dalam RM5.++. Apa lagi, terus saya beli sampai 4 pack sebab murah sangat. Kalo pergi hari Isnin hingga Khamis, harganya RM6.50. 

Kalo kawan-kawan semua pergi Aneka tu hari Jumaat hingga Ahad korang belilah siap-siap pampers ke softlan ke untuk sebulan atau paling kurang pun untuk 2 minggu. So harap sharing saya ni boleh laa bagi manfaat pada korang ye :) boleh jimat duit belanja :)


*gambar sekadar hiasan

09 Jan 2016 12.20am


Dari Mata Pena Ku;

1 comment:

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...