Saturday, January 17, 2009

Erfan & Kereta

Baru2 nih ayah aku call kata adik aku beli kereta control siap org boleh naik...Erm, aku mmg tak percaya..ade ke kereta control org boleh naik, ish ish biar betul kn..yang aku tau kereta control kecik tuh jerlah pn yang org slalu main tuh..pastu sehari selepas ayah aku ckp mcm tuh, Erni (Mama Erfan) pn mms aku..nilah gambr yg dia mms kt aku..wah, epan dh ade kreta tu..besarnye kreta epan..mama dia kata kreta boleh control guna remote..so mmg kena charge bateri ler slalu..wah wah wah, nihlah kereta control yang besar tuh yang org bleh naik..tak sangka plak kreta si epan nih, epan nih nk lawan mak long ek..moyang dia belikan utk dia..mama dia kata hari pertama naik bila kreta nih bergerak jer trus dia menangis sbb takut..pastu try lagi bg dia naik sbb nk bg hilangkn rasa takut tu tp after 2-3hari barulah dia mcm berani skit ler walaupun ade takt2 jg..hehehe tingin gak aku nk naik hahaha..maklumlah dulu masa aku kecik2 tak der semua mcm nih ha...

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...