Friday, January 2, 2009

~Selamat Tahun Baru 2009~

Erm...dh masuk pn thn baru 2009..azam dan impian thn lepas pn masih ada yg belum tercapai..thn ni bertambah la lagi harapan, impian dan jg azam yg hendak dicapai..tp yg pasti thn ni aku berazam untuk mempunyai bentuk badan yg lebih langsing dr sekarang nih..kiranya dlm bentuk ayat yg mudah aku nk kurus ler skit..almaklumlah bila usia dh makin meningkat,berat badan nih kalo dh naik susah nk turun dh..pastu lg, aku berazam nk dtg keje awal dr sebelum nih..erm, ape lg ek??..maybe thn nih bleh ler kot aku kawin heheheh....umur pn dh menginjak ke 28 thn..tp i'm still young hahaha..tp yg penting moga thn nih aku diberikan kesihatan yg baik2, dimurahkan rezeki, dijauhkn dr org2 yang bersifat dengki & iri hati..dan jg nk tingkatkan prestasi keje..so untuk semua slamat thn baru 2009

1 comment:

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...