Friday, January 9, 2009

Student Baka 2 (1994-1998)


Gambar kenangan 5Baka 1998:-
Berdiri dari kiri: Zulkefli (Cik pli), Roasliza (Roas), Nor Shazira (Dira), Kawahida (Kawa), Rosnani (Nani), Anna Rozana (Anna), Jamalia (Lia), Siti Norbaya (Kak Baya), Yuslina (Yus), dan Azri (Long)
Duduk tengah dari kiri: Siti Nor Hajar (Siti), Haszainura (Nura), Suzie (Suzie), Amran (Amran), Shaffiz Johari (Joe), Amiza (Miza), Nazratul Fadriyal (Yan), dan Rafizah (Fizah)
Duduk Hadapan dari kiri: Mohd Azzaham (Ham), Mohd Azril (Potek), Hasfanizam (Hasfa), Mohh Khusairi (Mat), Allahyarham Khairul Syafiq (Khai), dan Nurr Fahmy (Fahmy)
Tiada dalam gambar: Khirny Dzemee Rodzianny (Khirny)

Nilah kawan2 sekelas aku dulu masa sekolah kat Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Suleiman (SMKTS), Beseri Perlis..kitorg sekelas dr tingkatan dua sampailah tingkatan 5, cuma aku dgn mat dan anna je pnah sekelas masa kat Sekolah Menengah Keb Syed Hassan (SMKSH) Kangar..SMKTS ni sekolah biase je tp ada asrama..kitorg semua dok kat asrama tp ade ler jg 2,3 org yg dok umah..ade yang dh kawin dan ada yang belum kawin..dan 2 dr kanan (duduk kt depan) adalah arwah kwn aku, Khai..kalolah bleh dpt berkumpul mcm nih semula,mesti best kan..So Mat, mcm ner tak nak arrange ke utk kita berkumpul ramai2?

3 comments:

  1. uit....lain giler ko :)

    tp maintain putih...huhuhu

    ReplyDelete
  2. ko tgk la part tudung aku tuh,maintain weh heheheh...ye ke aku lain??..

    ReplyDelete
  3. itu la...maintain je aku tgk tudung ko :)

    ReplyDelete

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...