Thursday, October 8, 2009

Kempen Tanam Pokok TMR&D

Pada hari Jumaat 02/10, ofis aku mengadakan Kempen Tanam Pokok..ramai la juga org yg ambik bahagian termasuklah aku sendiri..aku tanam pokok limau kasturi, pokok mangga & jg pokok manggis. Actually aku beli dua pokok je dgn azie, pokok maggis tu aku tolong tanam bg pihak adi..Acara ptg tuh start dgn penanaman pokok mangga oleh CEO..selesai je CEO tanam pokok barulah kitorg mencari2 tempat nk tanam pokok kitorg..


Dlm pkl 6pm selesailah kitorg tanam pokok..so lepas nih kenalah jaga sendiri pokok2 yg kitorg tanam. Mak azie pesan kena siram pagi & petang supaya pokok tuh subur je..

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...