Thursday, October 8, 2009

Open House @ Sabtu 3/10


1. Rumah Dr Fatah


Thn nih Dr Fatah tak buat open house utk staff, dia cuma buat utk kanak2 je & jiran tetangga..aku, sidah & pizin dpt jemputan dr Dr. Fatah..kitorg ke rumah Dr fatah dlm pkl 2.15pm. Masa kt rumah Dr. Fatah nih, kitorg jumpa dgn Head of Program MENT..Menu paling sedap adalah nasi dagang...enjoy jg la mkn kt rumah Dr. fatah nih tp aku mkn sikit je pn..Dlm pkl 3.30pm, kitorg pn blk..masa nk blk nih, azmah baru je sampai dgn amir..


2. Rumah Abg Rezad

Kitorg plan nk gi rumah abg rezad dlm pkl 5pm tp mcm biasalah plan berubah..aku follow pizin jer sbb aku tak ada transport, almaklumlah kereta ada kt bengkel..Dari rumah Dr Fatah, kitorg terus ke shah alam. Jln2 kt shopping mall, solat, makan & jg shopping..Lps maghrib barulah kitorg ke rumah abg rezad kt Padang Jawa. Mior & shahril mansor dh bg koordinat GPS, so senang skit la tp bleh guna kejap jelah pn sbb hp aku dh tak ada bateri..finally kitorg sampai jg la kt umah abg rezad after calling2 abg rezad & kwn2 yg dh sampai kt umah abg rezad..menunya pd mlm itu ialah soto, mmg sedap sgt...enjoy mkn hehe..

*credit to azie for this pict..

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...