Thursday, October 8, 2009

Open House @ Weekdays..


1. Rumah Azie


Hari isnin, 28/9 - Abg rezad ajak gi rumah azie, ada open house..bkn kitorg bdua je tp shahril mansor & nora pn join jg..azmah & kwn dtg lambat skit..kitorg gi time lunch..rajin betul si azie nih masak tau...lauk yg dihidangkn ialah ikan tongkol masak merah, masak lemak udang bersama peria, ikan kering & ulam-ulaman..lepas mkn nasi kitorg mkn kuih raya plak yg dibuat sendiri oleh azie..oh ye, gambar tak da la..mmg aku tak ambil pn gambar masa kt umah azie nih, leka berbual..

2. Rumah Zaril

Hari selasa, 29/9 - sessi terjah rumah iza shahril..azie skype aku ajak gi open house kt puchong masa time lunch, katanya rumah iza shahril..yg join sessi terjah nih abg rezad, shahril mansor, arun, azie, aku, azmah & kwn..kitorg ke sana guna GPS, mmg senang le sampai kt rumah zaril..menu pd tgh hari tu adalah bihun goreng, sedap sgt..enjoy mkn...tp kesian jg kt mak zaril kelam kabut masak nk bg kitorg mkn sbb bgtau last minute..masa kt rumah zaril nih pn aku tak ambik gambar, leka berbual...azie je yg amik gambar so bleh la tgk kt blog dia..

3. Rumah Azmah

Hari jumaat, 2/10 - open house rumah azmah plak..menunya nasi ayam & spaghetti..masa nih punyalah lapar tp aku bleh mkn sikit je, tak lalu nk mkn sbb fikiran tgh kusut..memikirkan psl kereta aku..alkisahnya aku plan nk hntr kereta gi servis kt proton edar then lepas mkn kt rumah azmah baru aku nk gi ambik kereta aku..tak sempat nk servis pn, aku excident..dr pkl 12 tgh hari sampailah ke pkl 2pm barulah settle psl kereta..sorry ye as sbb lmbt sampai kt umah as..kepada kwn2 (pizin, azie, nora, zaril, arun & mior), terima kasih la byk2 sbb tolong aku & teman aku masa kejadian tuh...sayang u all semua..

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...