Thursday, August 26, 2010

Naan Cheese

Isnin lepas aku ke Puchong Perdana sebab nak jumpa zam & siti noor...kitorg lepak kat Syed Bistro..disebabkan pada ketika itu aku mmg teringin sgt nak makan Naan Cheese, so aku pun order Naan Cheese 1...masa order tu sampai kt meja, aku pandang je roti Naan tu..Korang nak tau kenapa? Ermm, sebabnya roti Naan tuh lain drp lain yang aku pernah makan sebelum ni...tengoklah kt gambar tuh, kan cheese nya kt luar...selalunya kalo makan Naan Cheese nih cheese mesti la kt dalam roti kn...mmg sedappp sgt Naan Cheese ni sampai aku order lagi 1...Mmg best...Korang boleh cuba sekiranya korg ke Restoran Syed Bistro kat Puchong Perdana..

No comments:

Post a Comment