Friday, January 3, 2014

Jumaat Pertama 2014..

Assalamualaikum..

Hai you all....Apa khabar? Saya baik-baik saja...Ermm, hari ni dah 3 hari kita melayari tahun 2014 dan hari ni juga merupakan hari Jumaat yang pertama di tahun 2014. Syukur Alhamdulillah pada Mu Ya Allah...Ingin saya panjatkan rasa syukur saya kerana...
  • Saya masih lagi bernafas pada hari ini...
  • Allah masih pinjamkan saya nyawa untuk saya terus menikmati kehidupan pada hari ini & mungkin untuk hari-hari yang seterusnya...
  • Saya masih lagi sihat dan kuat untuk melakukan kerja dan mencari rezeki yang halal untuk diri sendiri & juga keluarga...
Dan...Dipertemukan dengan Jumaat yang pertama di tahun 2014...dan semoga dapat bertemu dengan Jumaat yang seterusnya..Inshaa Allah...

Salam Jumaat untuk semua...Untuk kaum Adam, jangan lupa menunaikan kewajipan anda kepada Allah swt..Untuk Kaum Hawa, boleh laa beristirehat atau bershopping atau berjalan-jalan cuci mata (window shopping) atau pun pada yang suri rumah sepenuh masa boleh laa menyediakan hidangan tengah hari untuk keluarga..


#JumaatPertama2014 #RasaSyukur

Dari Mata Pena Ku;


No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...