Monday, January 13, 2014

Miza Menjadi Ahli & Pengedar Shaklee

Assalamulaikum..

Hai semua..Masih ingat lagi tak dengan Entry saya yang bertajuk "Miza Terjebak Menjadi Ahli Shaklee"?? kalau tak ingat, anda boleh klik di sini untuk membaca Entry tersebut.

Menjadi Ahli Shaklee

Ok, Sebelum ini saya ada menceritakan mengenai "Miza Terjebak Menjadi Ahli Shaklee". Sebenarnya, selepas saya membeli Alfafa Complex dan Lecithin, saya belum mendaftar Menjadi Ahli Shaklee. Saya menggunakan terlebih dahulu produk Shaklee tersebut dan selepas saya benar-benar yakin dengan produk Shaklee tersebut barulah saya mengambil keputusan untuk mendaftar Menjadi Ahli Shaklee. Itu pun selepas sebulan rasanya if i'm not mistaken lah. Tetapi, walaupun saya dah mendaftar Menjadi Ahli Shaklee (ID: 1000531) saya tidak terus membuat Shaklee ni iaitu menjadi Pengedar Sah Shaklee (SID)..Saya cuma menjadi Pengguna produk Shaklee dan saya mengikuti perkembangan mengenai bisnes Shaklee ini daripada kawan-kawan sepejabat saya (Amy & Farha).

Menjadi Pengedar Shaklee
Sehinggalah bulan Januari 2014, saya tergerak hati nak memulakan bisnes bersama Shaklee iaitu menjadi Pengedar yang sah Produk Shaklee. Anda nak tahu kenapa saya nak menjadi Pengedar Sah produk Vitamin Shaklee?? 1. Kerana Produk Vitamin Shaklee itu sendiri; Produk Vitamin Shaklee itu sendiri adalah semulajadi dan menjadi permintaan ramai sekarang ini kerana kelebihan-kelebihan yang ada pada setiap produk Vitamin Shaklee (saya akan cerita di Entry yang lain). dan 2. Kerana saya nak mencari income yang lebih; Saya amat memerlukan income/duit yang lebih/banyak buat masa sekarang ini kerana saya berada dalam keadaan yang saya sendiri tidak jangka. Mungkin ini adalah dugaan daripada Allah swt untuk saya dan mungkin Dia nak menguji sejauh mana saya mampu menghadapi dugaan daripada-Nya. Saya rasa itulah 2 sebab utama saya terbuka hati untuk menjadi Pengedar Sah Shaklee.


Kerana sebab-sebab itulah telah membuatkan saya Menjadi Ahli Shaklee seterusnya menjadi Pengedar Sah Shaklee. Mudah-mudahan apa yang saya lakukan ini diberkati oleh Allah swt. Amin..


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk Vitamin semulajadi daripada Shaklee, saya adalah wakil Pengedar sah anda (ID 1000531). Untuk mendapatkan konsultasi PERCUMA, cara pemakanan dan menikmati harga yang ISTIMEWA, Anda boleh hubungi saya di:


Nama: Miza
Website Shaklee: www.shaklee.com.my
Area: Putrajaya, Cyberjaya, Seri Kembangan, Dengkil, Puchong, Serdang, Perlis

~Healthy and Beauty Lifestyle with Shaklee~


#MenjadiPengedarShaklee #MenjadiAhliShaklee


Dari Mata Pena Ku;

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...