Friday, July 24, 2015

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum semua..



Rasanya masih belum terlambat lagi kan untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua muslimin & muslimat :) kita pun masih di bulan Syawal lagi kan..tak silap hari ni dah Hari Raya Ke-7..Alhamdulillah kita masih lagi diberi peluang untuk menyambut Syawal bersama keluarga yang tercinta. Moga tahun hadapan kita dapat bertemu lagi dengan Ramadhan & juga Syawal.

So macam mana sambutan raya uollss tahun ni? Saya tahun ni rasa happy sangat sebab suami dapat join beraya bersama-sama keluarga saya. Alhamdulillah dan terima kasih Allah. Syukur kerana setiap doa saya didengari oleh yang Maha Esa. Moga tahun-tahun seterusnya lebih happy dan bahagia bersama-sama keluarga. Syawal 2015 ni saya memilih tema warna Hijau. Asalnya nak warna Emerald Green tapi jadi hijau lain ler plak kan...Tapi janji sedondon kan...


Nasib ler sempat selfie & wefie bersama anak-anak sebab selepasa tu dah lupa nak ambik gambar, sibuk beraya...makan sambil borak..itu yang takda gambar dengan husband & satu keluarga..


Dari Mata Pena Ku;
  

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...