Tuesday, July 22, 2014

Set Penyusuan Bajet Shaklee



Set Penyusuan Bajet Shaklee antara set yang sangat popular di kalangan ibu-ibu masa kini, Untuk ibu-ibu yang memerlukan bantuan atau sokongan untuk menghasilkan susu ibu yang banyak, mungkin Set Penyusuan Bajet Shaklee dapat membantu.



Secara amnya, Set Penyusuan Bajet Shaklee mengandungi Alfalfa Complex dan ESP (Energising Soy Protein). Jom kita lihat fungsi setiap satunya di dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee.
[Alfalfa Complex]

Di dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee, Alfalfa Complex membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan dapat memperbanyakkan susu. Alfalfa Complex dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee juga membantu dalam menyelesaikan masalah wanita seperti keputihan selain merapatkan keintiman (bertindak sebagai kacip Fatimah).

Selain itu, ibu-ibu yang mengambil Alfalfa Complex dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee ini juga akan jadi lebih lawas. Ianya membantu mengurangkan angin di dalam badan dan juga membantu mengurangkan berat badan.


[Energizing Soy Protein (ESP)]

Di dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee, Energizing Soy Protein atau lebih dikenali sebagai ESP membantu melancarkan penghasilan susu ibu. ESP penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu dan membantu mengawal paras kolesterol.  

ESP dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee ini juga membantu memberikan tenaga kepada ibu serta memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama.

ESP dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee ini juga sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu. Sebab itulah betapa pentingnya menyusu kerana ibu dapat memberikan pelbagai mineral, zat dan vitamin secara terus kepada anak.

Selain itu, ESP dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee juga dapat memekatkan susu ibu. Apa bezanya soya Shaklee dengan soya lain yang terdapat di pasaran? Soya Shaklee ada non GMO soy iaitu soya yang dibasuh bukan menggunakan alcohol dan diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi.


[Tujuan Set Penyusuan Bajet Shaklee]
Tujuan utamanya Set Penyusuan Bajet Shaklee adalah untuk menghasilkan kuantiti susu yang lebih banyak dan pekat. Namun, jangan lupa konsep supply dan demand. Payudara perlu dikosongkan selalu untuk menghasilkan susu dengan lebih kerap dan banyak. Selain itu, Berfikiran positif juga sangat penting di dalam penghasilan susu ibu.

Jika anda menghadapi masalah di dalam penghasilan susu ibu seperti merasa terlalu letih, stress, susu merudum sewaktu datang haid atau relactation, selain Set Penyusuan Bajet Shaklee anda boleh mencuba Set Penyusuan Optimum Shaklee.

Tetapi, Jika anda mempunyai budget yang rendah, anda boleh menggunakan ESP sahaja untuk membantu anda menyusu anak anda. Saya dah kongsikan dengan anda kelebihan ESP di dalam Set Penyusuan Bajet Shaklee. Tetapi jika anda mempunyai alahan soya, anda perlu dapatkan khidmat daripada doctor anda mengenai ESP ini.


[Harga Set Penyusuan Bajet Shaklee]
Harga Retail bagi Set Penyusuan Bajet Shaklee ini ialah RM203.75 (sekiranya Alfalfa complex  (S)) atau RM247.50 (sekiranya Alfalfa complex (L)).  Anda mendaftar sebagai ahli, anda akan mendapat penjimatan sehingga 25%. Berbaloi bukan.


Anda berminat nak dapatkan Set Penyusuan Bajet Shaklee? Sekiranya berminat, Anda boleh hubungi saya. Kepada yang telah mencuba Set Penyusuan Bajet Shaklee, anda boleh kongsi dengan saya kesannya.


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:


Miza@Vitamin Shop Miza4u (ID 1000531)

Call/SMS/WhatsApp: 012-4514738
Email: mizaamiza@gmail.com
Blog: http://admizs81.blogspot.com/
PM: www.facebook.com/messages/VitaminShopMiza4u/


#SetPenyusuanBajetShaklee #AlfalfadanESP



Dari Mata Pena Ku;

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...