Tuesday, July 8, 2014

Set Super DETOX Shaklee


Set Super Detox Shaklee mengandungi Alfalfa Complex, DTX Complex, Herb-lax and Garlic. Setiap satu mempunyai fungsi yang berlainan. Jom kita tengok fungsi untuk setiap satunya.




Alfalfa Complex Sebagai Pencuci Seluruh Badan
Antara penyahtoksik yang terbaik ialah Alfalfa Complex. Alfalfa Complex berasaskan daun herba yang akarnya panjang jauh ke dalam tanah dan bertindak untuk detox ke seluruh badan kita. Alfalfa Complex yang bersifat alkali boleh mengembalikan badan kita yang berasid kepada keadaan normal dan membuang toksik di dalam badan.

Alfalfa Complex bertindak merangsang aliran hempedu, dan juga membuang mineral-mineral yang berbahaya di dalam badan. Ia juga membantu masalah gout dan mengurangkan kolestrol di dalam darah.

Alfalfa Complex mengandugi 330 biji tablet (s) dan 700 biji tablet (L) sebotol. Harga bagi sebotol Alfalfa Complex ialah RM53.75 (s) dan RM97.50 (L).

Garlic Complex Sebagai Pencuci Darah
Garlic Complex Shaklee berbeza daripada yang terdapat di pasaran kerana bahan kimia yang terdapat di dalam bawang putih iaitu Allicin masih lagi terpelihara disebabkan proses pembuatannya yang menggunakan suhu yang rendah. 

Garlic bertindak untuk mengeluarkan raksa daripada dalam badan dengan pantas. Selain itu, Garlic juga mampu untuk menyahkan logam toksik. Logam toksik yang lain seperti plumbum dan kadmium akan menaikkan tekanan darah jika tidak dibuang.

Garlic membantu mengekalkan paras kolesterol yang sihat dan mengawal paras tekanan darah. Garlic juga bertindak sebagai Antibiotik semulajadi untuk badan kita dan membantu meningkatkan pengaliran darah bagi mengurangkan risiko penyakit jantung.

Garlic Complex mengandungi 60 biji tablet dalam 1 botol. Harga bagi sebotol Garlic Complex  ialah RM47.50

DTX Complex Sebagai Pencuci Hati
Hati merupakan organ badan kedua terbesar selepas kulit. Antara punca utama hati mengalami tinggi toksik adalah disebabkan oleh rokok. 

Kandungan utama menyebabkan DTX Complex Shaklee lain daripada yang lain ialah diekstrak daripada biji benih pokok susu tisel dan cendawan Reshi yang mempunyai antioksida yang tinggi. Iaitu berfungsi untuk menyokong keupayaan badan untuk menghasilkan protein untuk menjana semula sel-sel hati yang telah rosak.

DTX Complex memberi perlindungi yang baik untuk hati. Ia membantu menghasilkan protein yang berfungsi dalam regenerasi sel hati dan mengekalkan pengaliran hempedu yang normal. Bahannya digunakan secara tradisional yang mampu menggalakkan fungsi hati yang sihat.

Sebotol DTX Complex mengandungi 90 biji caplets. Harga bagi sebotol DTX Complex ialah RM155.

Herb-Lax Sebagai Pencuci Usus
Bertindak untuk membersihkan usus kita daripada sisa lemak dan toksik yang melekat di dalam usus ataupun colon. Herb-lax bertindak untuk meransang usus untuk mempercepatkan proses detox dan pembersihan secara lembut iaitu membuang najis-najis yang tersekat ataupun tersimpan lama.

Selain itu, keberkesanan Herb-Lax menghilangkan bau badan, melegakan sembelit, mengurangkan masalah jerawat dan usus boleh berfungsi dengan keadaan baik.

·         Mengandungi 9 herba semula jadi iaitu: alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root
·         Membersih najis yang tersekat secara lembut
·         Membantu masalah sembelit
·         Mengempiskan perut

Sesuai diambil seperti biasa atau campurkan dalam air sebagai minuman herba

Sebotol Herb-Lax mengandungi 120 biji tablet. Harga bagi sebotol Herb-Lax ialah RM52.50.

Ingin detox dengan cepat? Anda Inginkan SET DETOX?
Semua boleh, bergantung kepada anda.

Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

Miza@Vitamin Shop Miza4u (ID 1000531)

SMS/WhatsApp: 012-4514738
Email: mizaamiza@gmail.com
Blog:
http://admizs81.blogspot.com/
PM:
www.facebook.com/messages/VitaminShopMiza4u/

#SetSuperDetoxShaklee #AlfalfaComplex #GarlicComplex #Herb-Lax #DTXComplex #Detox


Dari Mata Pena Ku;

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...