Wednesday, October 6, 2010

Ape?? Error...

Tengah hari tadi aku malas nak keluar lunch...pada hal cafe sebelah ofis je..masih rasa kekeyangan lagi sebab pagi tadi aku breakfast nasi kerabu..thanks ye amy sebab ajak keluar lunch hehe :) Dah tak tahu nak buat ape aku pun teringat la nak buka Facebook (FB) aku...sekali haaaa error...aikkk aku tak boleh masuk FB ke...aku try lagi sekali tapi error gak...huhu :( alamakkkk macam mana ni, isshhh takkan lah boleh error pulak tetiba...aku bukannya buka guna internet ofis pun, aku guna broadband ok...kalo guna internet ofis memang tak boleh masuk langsung time ofis hour sebab ofis nak staff dia semua concentrate buat keje..then seteleah berkali-kali aku try, finally aku dapat juga masuk FB...Fuhhhh lega giler...menggelabah la juga aku tadi...So lepas nih happy facebooking.... :)

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...