Tuesday, October 19, 2010

Mood tido lagi....zzzzzZZZzzz

Hari ini aku mood tido lagi...mengantuk tahap gaban punya...mmg tak boleh nak buka mata, tak boleh nak buat keje...tapi bukannya aku tak buat keje langsung..aku buat keje juga cuma bila dah mengantuk sgt tu nak buat keje pun tak boleh...bila dah start lelap je mata, mmg layan arr...tangan sebelah kanan statik je kat mouse hehehe :) kat desktop komputer aku buka design konon2 tengah buat keja..then terjaga kejap sebab panas..terus ke tempat pizin tido kat kerusi dia sbb kat tempat dia ada kipas angin...terlelap jap then aku balik semula kat meja aku...tersedar pun sebab ada kawan aku message nak ajak lunch sesama..dok kat meja sendiri ingatkan boleh sambung buat keje tapi tak..aku tetap sambung tido..pastu rasa mcm takut org tengok aku tido, (sbb tempat aku nih mmg kwsn org lalu lalang..) aku pn ke tempat pizin sekali lagi..kali ni aku tido kat bawah meja dia, mmg sedap la..bila tersedar aku tgk jam dah 1.15pm, kosong dah ofis aku ni sebab masing2 dah keluar pergi lunch..aku pulak sanggup tak nak keluar lunch dengan kwn aku semata-mata kerana mengantuk dan nak tido...bila aku tengok semua org dah keluar aku pun sambung tido lagi kat meja aku plak..tetiba bos aku lalu & dia cakap "haaaa...tido"...aku pun tengok jam, oooo dah pukul 1.50pm...then dengan selambanya aku pun jawab kat bos aku "belum pukul 2pm lagi.."...pastu aku terus terjaga...lepas terjaga dari tido aku pn melepak sekali dengan pizin & amy sambil makan goreng pisang & ubi...sampai la sekarang ni aku tak mengantuk dah hehehe :)

Oh ye korang semua mesti tertanya-tanya kan kenapa mood aku mengantuk & tido je kat ofis...dari minggu lepas hingga ke minggu ni...Latetly aku memang terlalu letih & tak cukup tido juga tak cukup rehat...terlalu busy dengan aktiviti sampai ke awal pagi (lewat malam)...korang jangan la ingat yang bukan-bukan..Actually, aku teman si Dia itu jumpa orang...sejak dari hari jumaat sampai semalam kitorg keluar jumpa orang hingga ke awal pagi..cuma hari ahad malam je tak keluar itu pn sebab siang tu dah seharian keluar...terlalu letih la badan ni...merungut jg pd dia nak pergi massage badan tapi dia tak nak pulak...huhuhu :( kena tunggu dapat gaji then nak juga ajak dia pergi massage badan...dah penat bekerja tu tibalah masanya untuk kita memanjakan diri kan, betul tak...hehehe :)

So oklah korang...nak sambung buat keje..report bulan ni tak siap lagi...esok dah kena submit..happy tuesday..hehehe :)

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...