Friday, October 8, 2010

Kereta Gen-2 aku...

Selepas aku baca paper hari nih & ada colleague yang hantar email kat aku (thanks ek pie..), then aku pun buka la website http://www.protonaftersales.com/ untuk check sama ada kereta Proton Gen2 kesayangan aku tu nak kena hantar for inspection atau pun tak...Aku dengan riang hatinya key in la segala info yang diminta...Nak tahu apa keputusannya??? korang tengoklah gambar kat bawah nih....
Ermmm, so next week aku nak kena la bawa pakwe kesayangan aku ni buat inspection kat mana-mana Pusat Servis Proton yang berdekatan...ada colleague aku cakap, "depa ganti kereta baru sebiji pa..ekekeke"...kalo lah ganti kereta baru, aku rasa bukan takat aku sorg je yang nih, sah2 semua org nak...hahahaha :)

So, korang yang ada kereta Gen-2 atau pun Satria Neo baik korang check kat website ni http://www.protonaftersales.com/ tapi korang kena la ingat nombor chasis kereta korang ye...korang mesti tertanya-tanya kan kat mana nak dapatkan nombor chasis? Korang boleh tengok nombor chasis samada  kat geran kereta ataupun buka bonet depan...kat situ ada nombor chasis...Jangan lupa check ok..


PROTON AFTER SALES - Safety Recall Exercise
If you drive a Proton Gen.2 or Satria Neo that was purchased between April, 2004 to June, 2008, we advise you to contact your nearest PROTON authorised service network to book an appointment for full inspection and rectification work by our engineers.
Please visit this website: http://www.protonaftersales.com/

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...