Friday, October 15, 2010

Proton INSPIRA

Seminggu yang lepas semasa aku on the way ke Sungai Petani dari KL dengan En.Pakwe, aku terserempak dengan 4 buah kereta yang pada ketika itu belum tau lagi nama apa..Masa kitorg berhenti kat Hentian Behrang, kitorg nampak ada 4 buah kereta yang ditutup penuh dengan kanvas..So kitorg agak mesti kita baru yang belum dikeluarkan lagi..apa lagi kitorg pn tunggu la lama sikit kat hentian tu semata-mata nak tengok kereta apa sebenarnya...bila org2 yang bawa kereta tuh dh ready utk bergerak, dorg pn buka la kanvas tu...so apa lagi, mmg kereta baru dari proton...aku masa tuh mmg panggil Waja Lancer la sbb mmg tak tau exactly nama apa kn...mmg cantik, mmg tough body & mmg bergaya....

Finally Proton INSPIRA dipromosikan..
Ini adalah antara gambar2 yang telah dihantar ke email aku pagi tadi...so aku share la dengan korang semua...apa tunggu lagi, sapa yang nak booking tu cepat la call proton...

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...