Tuesday, October 26, 2010

Yong Taufu with Bihun Tomyam

Hari khamis lepas aku, pizin dan sidah ke Giant Seri Kembangan yang baru beroperasi pd hari khamis tu jg lah...org punya la ramai...parking pun susah nak dapat....dekat 30 minit jg la mencari parking..Then kitorg ke food court...Ermmm, food court nampak menarik sebab dorang menggunakan color2 yang ceria walaupun lantai food court tu best pn...org mmg ramai sesgt sebab 1st day buka & banyak sales..Utk lunch pd hari tu, aku memilih utk makan yong taufu (fav aku sbnrnya) instead of makan nasi...actually aku ni susah sikit nak buat pilihan makanan..So aku pun ke stall yong taufu...aku pilih 6 jenis je, tak nak ambil byk2 takut tak habis kn..then aku tambah kangkung dan bihun. Pilihan kuah pulak aku ambil tomyam instead of soup and kari..rasa mmg sedap tapi pedassss....harga memang murah la bagi aku, cuma RM5.80...bukan harga yang mengarut2 pun..Inilah yong taufu with bihun tomyam...If korang pergi ke Giant Seri Kembangan, korang try la cuba..

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...