Friday, October 15, 2010

Tido...tido..tido...zzzzZZZzzzz

Hari ni aku rasa tak bermaya sgt...keletihan dan kelesuan...tido je kt meja ni kt depan PC, konon2 kalo orang lalu lalang kt belakang aku nih so boleh la cover nampak mcm aku tengah buat keja padahal aku tetido..bila dh kena tegur dgn colleague aku pn pergi kat meja pizin sambung tido kat situ...then, dari aku tido kat kerusi empuk pizin tu aku ubah tido kat bawah meja dia...mmg mengantuk dan tak bermaya sgt, nak buka mata pn tak bleh apatah lagi nak angkat kepala..rasa pening je...maybe aku tak cukup rehat kot sejak dari minggu lepas lagi, semalam plak aku demam tp tak pergi klinik pun check....Ermm, report belum buat lagi ni...20hb dah nak kena submit...Ermmm, agaknya petang nanti apa yg aku akan buat samada sambung tido ataupun sambung buat keje..

1 comment:

  1. Hikhik.....xpe2 tumpang2....sewa sejam RM5. Kayo mokcik....Amy pun selalu gak sewa tmpt aku tuhhh.. :)

    ReplyDelete

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...